They're My Best Buddies

Wednesday, 3 August 2011

Gempar..kepala terlekat di pokok kelapa sawit..!!

Alamak..pagi-pagi baca berita harian online terklik kat tajuk ni pula. Tapi, macam ngeri pun ada. KEPALA okay..?? Bukan kelapa. Perghhh..kalau la aku yang terjumpa kepala tu, mahu seminggu dok termimpi je.

Pekerja di ladang kelapa sawit yang terjumpa kepala tu, memberitahu dia kemudian terjumpa mayat tanpa kepala pula. Mungkin itulah pasangannya. Tapi, memang gila la..!! Pembunuh sekarang ni kalau nak bunuh orang memang buat habis-habisan kot. Potong kepala!! Uish..na'uzubillah.

Kalau nak baca berita ni lebih lanjut, sila klik DI SINI

p/s : Aku tak berani nak attach gambar KEPALA tu kat entri ni. Siapa nak tengok sila klik kat atas tu ek. Peace..!!
Post a Comment