They're My Best Buddies

Saturday, 20 August 2011

Diari Ramadhan Dylla : Day 20

Masa semakin pantas berlalu. Dah selamat 20 hari kita berpuasa. Alhamdulillah. 10 malam terakhir ni kata orang malam yang dinantikan. Ye ke..?? Malam Lailatul Qadar...?? Bertuah kepada sesiapa yang pernah menemuinya.

Hari ni memandangkan aku tak berapa sihat, jadi aku terpaksa buat entri awal sikit. Lepas ni nak makan ubat dan pergi tidur. Siang tadi doktor ada tanya larat ke nak puasa..? Alhamdulillah. Habis juga puasa aku hari ni (",)

Siang tadi mak call. Dia tanya aku balik tak minggu ni. Jawabnya memanglah tak. Bukan tak nak balik.

1. Sebab aku tak sihat. Tak larat nak drive jauh.

2. Sebab minggu depan dah nak balik.

3. Sebab kesian kat housemate tinggal seorang. Yang lain semua dah balik.

4. Sebab memang takde plan nak balik pun :p

Tapi, mak tak kisah pun. Dia tahu kalau aku nak balik kampung tak payah disuruh-suruh. Kalau aku tak balik, ada hal lain la maksudnya tu. Bagus la mak ni...understanding..love u mom!!

p/s : jari dah tak dapat menari atas keyboard lagi ni....nite BLOggers..!!

Post a Comment