They're My Best Buddies

Thursday, 4 August 2011

Buka puasa...oh, buka puasa!!


4 Ramadhan. Alhamdulillah. Tapi, hari ke-4 juga aku tertanya, "hari ni buka puasa nak makan apa..?" Hari-hari menyibuk kat housemate, tanya diorang nak makan apa. Kalau bukan bulan puasa tu reti plak nak fikir. Ni semua sebab nak melayan kerenah perut la ni (ke nafsu..?)

Alamak, terlupa pula!! Hari ni kan dah janji nak buka puasa dengan sang bf. Aisehhh..penat je fikir nak makan apa. Dari pukul 2 tadi kot dah google menu best. Hoho :p

So, adik-adik housemates..sorry la ye. Hari ni kakak makan di luar. Esok kita buka puasa sekali ek. Entah bila la agaknya si housemate yang seorang tu nak masakkan kueyteow kungfu dia tu.
Post a Comment