They're My Best Buddies

Saturday, 30 July 2011

ulam kacang botol, sambal belacan dan teh O panas..!!

Source : BLOGger cendanakasih. Terima kasih, gambar ni memang best!!

Hehehe..sesiapa yang pernah makan ulam kacang botol mesti tau kesedapan ulam ni bila dicicah dengan sambal belacan kan? kan? kan? Ish...nikmat betul makan. Ada teh O panas lagi...perghhh!! Caya la mak...you are the best..!! Syukur alhamdulillah..kenyang sudah (",)

Sampai-sampai kampung tadi, mak terus ajak makan. Langkah kanan. Rezeki tu. Apa lagi, makan jelah. Bukan selalu dapat makan masakan mak. Maklumlah..anak rantau macam aku ni, harapkan tukang masak kat kedai jelah. Tak pun mengharapkan belas ihsan budak-budak umah, "korang nak masak apa malam ni...?" Hehehehehe...

p/s : kepada BLOGger yang dah sampai kampung, atau OTW nak sampai kampung, atau yang tengah plan nak balik kampung ke tak, atau yang memang tak balik kampung minggu ni...Selamat Berpuasa..!!!
Post a Comment