They're My Best Buddies

Thursday, 28 July 2011

Kau Fikir Kau Hebat..???

Wahhhh..tengok tajuk pun dah ala-ala nak cari gaduh ni..hehehe :p chill Dylla..jangan gaduh-gaduh dengan orang..gaduh dengan kucing takpe (mana lak nak cari kucing ni...)


2-3 menjak ni, bila online FB ada je status yg buat aku rasa pelik sangat dengan perangai manusia. Ya..aku cakap pasal manusia. Sebab kucing tak pandai nak berFB..hahaha (",) Dalam status tu macam-macam la yang diorang tulis. Macam-macam sampai aku rasa "korang ni tulis-tulis macam ni tak rasa ke macam nak memperbodohkan diri..??"

Kenapa aku cakap macam tu..? Mudah je..contoh 1 status ni : Aku punya suka la aku nak buat apa..kau jangan nak menyibuk hal aku..jangan nak cari pasal..kau ingat kau tu lelaki aku takut sangat la..kalau kau cari pasal lagi dengan aku...kau siap!! Haa..perempuan tau yang tulis macam tu. Adeiii..cik kak..dah lumrah wanita..kita ni insan yang lemah (lain la kalau dia ada Blackbelt ke..takut gak kan..) Jangan buat hal macam tu. Biarlah orang nak cari pasal. Memanglah bengang kan. Tapi, kita relax je. Banyak-banyak sabar..muhasabah diri. Kalau dah kita pun jenis kepala angin..memang susah la.

Sebenarnya ada banyak lagi..tapi tak larat plak nak list satu-satu. Korang pun faham kan apa maksud aku. Kadang-kadang rasa menyampah dengan status-status macam ni (macam la orang tak pernah menyampah dengan status aku..hahahaha...) Tapi, kadang-kadang seronok gak dapat baca. Boleh kenal ragam manusia.

Tapi satu jelah. Tak payah la kot nak tunjuk hebat sangat. Kita ni manusia, sama je. Ada 2 mata, 1 hidung, 1 mulut..yang penting 1 HATI. Jadi, berbuat sesama kita kan lebih bagus. Wallahu'alam...

p/s : pesanan untuk diri sendiri juga (",)
Post a Comment