They're My Best Buddies

Monday, 25 July 2011

Hapuskan Islam..???

Tengok tajuk entri pun dah rasa macam nak marah. Tapi, sebagai umat Islam yang telah dididik supaya tidak menggunakan kekerasan untuk mengajar orang-orang yang selalu berfikiran mahu menghapuskan Islam, aku terasa nak berkongsi maklumat ni dengan kawan-kawan semua.

Kepada kawan-kawan yang telah tahu atau masih belum tahu, baru-baru ni di Eropah, berlaku pembunuhan kejam ke atas berpuluh-puluh remaja Islam di Perkhemahan Belia. Orang yang bertanggungjawab melakukan pembunuhan itu dikenali sebagai Anders Behring Breivik. Dia menembak mati 85 orang dan mengebom 7 lagi mangsa yang lain. Gila..memang gila!!

Sebelum dia melakukan serangan tu, dia sempat memuat-naik video di dalam Youtube. Video itu menunjukkan bagaimana Breivik menyeru serangan terhadap umat Islam. Ya Allah..tak habis-habis si Kafir Laknatullah ni nak buat hal kan. Tak serik-serik dengan bala yang Allah dah turunkan.

Apa yang terlintas di fikran aku sekarang ini ialah KIAMAT. Breivik sendiri menegaskan dia bertindak sedemikian untuk berdepan dengan kebangkitan Islam. Hmm..yang lebih menarik, tindakannya itu ada kaitan dengan Facebook. Kalau kawan-kawan nak tahu lebih lanjut, sila klik di sini. Selamat Membaca..!!

FYI..inilah dia rupa Breivik, orang yang bertanggungjawab mahu menghapuskan Islam.

Post a Comment