They're My Best Buddies

Saturday, 30 July 2011

Berita Baik Untuk WANITA..???

WANITA banyak pilihan...??? Haaa...inilah tajuk muka depan Berita Harian hari ni. Rasanya la..sebab aku tak beli paper. Baca online je..huhu (",)

Ish...perlu ke wanita berpindah ke negeri yang ada ramai lelaki..??
Dengan erti kata lain, kadar pertumbuhan LELAKI di negara kita ni merupakan berita baik untuk WANITA la sebab takde la istilah ANDARTU atau ANDALUSIA (macam terkena kat diri sendiri je..hoho :p) Eh, ye ke..???? Ataupun berita yang lebih baik, takde la banyak kes POLIGAMI. Sebab wanita sekarang tak perlu berkongsi lelaki yang sama.

Hahahaha..tapi ini cuma fakta. Kenyataannya, bergantung pada individu tu juga. Selagi ada :

1. Jenis yang suka merampas suami orang
2. Jenis yang suka memadukan isteri sendiri

wujud di dunia ni, tak guna juga lelaki lebih ramai dari wanita pun...ye tak?? Wallahu'alam...
Post a Comment